Javascript must be enabled for the correct page display

Count on collaboration: Een kwalitatief onderzoek naar verbetering van de samenwerking tussen leerkrachten, intern en extern begeleiders in rekenondersteuning aan leerlingen in het reguliere basisonderwijs.

Kloppenburg, Hannah (2023) Count on collaboration: Een kwalitatief onderzoek naar verbetering van de samenwerking tussen leerkrachten, intern en extern begeleiders in rekenondersteuning aan leerlingen in het reguliere basisonderwijs. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.

[img]
Preview
Text
Eindversie Bachelorwerkstuk Hannah Kloppenburg S4063503.pdf

Download (491kB) | Preview

Abstract

Een kwalitatief onderzoek naar verbetering van de samenwerking tussen leerkrachten, intern en extern begeleiders in rekenondersteuning aan leerlingen in het reguliere basisonderwijs.

Item Type: Thesis (Bachelor)
Supervisor name: Vos, M.
Degree programme: Pedagogical and Educational Sciences
Differentiation route: Orthopedagogiek [Bachelor Pedagogical and Educational Sciences]
Date Deposited: 03 Jul 2023 08:45
Last Modified: 03 Jul 2023 08:45
URI: http://gmwpublic.studenttheses.ub.rug.nl/id/eprint/2133

Actions (login required)

View Item View Item