Javascript must be enabled for the correct page display

Tevredenheid met de Leerervaring, Samenwerken en Houding tegenover Samenwerken bij Bachelorthese Studenten in een Online- of Hybride Leeromgeving

Nonkes, Justine (2022) Tevredenheid met de Leerervaring, Samenwerken en Houding tegenover Samenwerken bij Bachelorthese Studenten in een Online- of Hybride Leeromgeving. Bachelor thesis, Psychology.

[img]
Preview
Text
Eindversie_Scriptiegroep33_s2346052_JustineNonkesPdf.pdf

Download (285kB) | Preview

Abstract

In deze scriptie is gekeken of er verschil is in tevredenheid met de leerervaring, samenwerken en de houding tegenover samenwerken in een online of hybride leeromgeving. De participanten in dit onderzoek waren 139 psychologiestudenten van de Rijksuniversiteit Groningen die in groepen samenwerkten aan de bachelorthese. De variabelen werden gemeten met een vragenlijst. Het verschil tussen de groepen en leeromgeving ontstond door de maatregelen die de overheid had opgelegd. Hierdoor konden in maart 2021 80 participanten geworven worden die volledig in een online leeromgeving onderwijs moesten volgen. De groep van 59 participanten in de hybride leeromgeving werden in november 2021 geworven, toen fysiek onderwijs weer werd toegestaan. Er werden geen significante verschillen gevonden tussen de online- en hybride groepen in tevredenheid met de leerervaring, samenwerken en houding tegenover samenwerken. Bediscussieerd werd hoe de resultaten van dit onderzoek kunnen bijdragen aan kennis over leeromgeving, tevredenheid met de leerervaring, samenwerken en houding tegenover samenwerken.

Item Type: Thesis (Bachelor)
Supervisor name: Heesink, J.A.M.
Degree programme: Psychology
Differentiation route: Other [Bachelor Psychology]
Date Deposited: 24 Mar 2022 09:59
Last Modified: 24 Mar 2022 09:59
URI: http://gmwpublic.studenttheses.ub.rug.nl/id/eprint/354

Actions (login required)

View Item View Item