Javascript must be enabled for the correct page display

Browse by Degree programme

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Name | Item Type | No Grouping
Jump to: A | B | D | G | K | L | P | R | S | T | V | W | Z
Number of items: 22.

A

Akker, Kirsten van den (2025) Diversiteitsdagboeken van academisch-startende leerkrachten: Een kwalitatieve studie naar kritische reflectie en professionele identiteit. Master thesis, Educational Sciences.

Androni, Christina (2025) Sex education in Greece: a content analysis of selected materials. Master thesis, Educational Sciences.

Assink, Femke (2025) Zekerheid in de doorstroombeslissing naar groep 3: Een vignetstudie naar de rol van sociaal-emotionele vaardigheden. Master thesis, Educational Sciences.

B

Bakker, Rimmer (2025) De vormgeving van kritisch denken in het geschiedenisonderwijs: Een verkenning van de impliciete conceptualisaties van geschiedenisdocenten aan de hand van praktijkvoorbeelden. Master thesis, Educational Sciences.

Bulthuis, Marit (2025) Diversiteitsdagboeken: Hoe beginnende leerkrachten reflecteren op hun omgang met diversiteit in de klas. Master thesis, Educational Sciences.

D

Dommerholt, Maike (2025) Tijd voor Toekomst: Verschillen in sociaal-emotionele ontwikkeling en ervaren meerwaarde van verrijkte schooldagen tussen jongens en meisjes. Master thesis, Educational Sciences.

G

Groot, Sophie de (2025) De rol van motivatie en gender in ervaringen met bèta en techniek. Master thesis, Educational Sciences.

K

Kemker, Jade (2025) Kritisch denken in het burgerschapsonderwijs in het mbo: de conceptualisering en benadering van docenten. Master thesis, Educational Sciences.

Kroeze, Vera (2025) In Afwachting van de Middelbare School: De rol van Sociale Steun van Ouders op het Verband Tussen Sociale Angst en de Verwachtingen van Leerlingen over de Overgang naar de Middelbare School. Master thesis, Educational Sciences.

L

Lutgert, Dennis (2025) Teacher Professionalism Under Pressure: Institutional Tensions Between Traditionally and Non-Traditionally Trained Teachers. Master thesis, Educational Sciences.

P

Post, Tamár (2025) In angstige afwachting van de middelbare school: De rol van faalangst en zelfwaardering bij de verwachtingen over de transitie naar het voortgezet onderwijs. Master thesis, Educational Sciences.

R

Ros, Tabatha (2025) Non-traditional teachers and their role in educational inequalities: Navigating the debate. Master thesis, Educational Sciences.

S

Schuiling, Lisette (2025) Tijd voor Toekomst: De Ontwikkeling van Zelfvertrouwen en Toekomstperspectief en hoe deze gerelateerd zijn aan de Sociaaleconomische Samenstelling van de Leerlingenpopulatie en de Inrichting van Verrijkte Schooldagen. Master thesis, Educational Sciences.

Staaij, Helmert van der (2025) De invloed van STEM-ervaringen en familiale waarden op STEM-stereotypen: Een studie naar kansenongelijkheid in het voortgezet onderwijs. Master thesis, Educational Sciences.

T

Tandigego, Kalvin Rongre (2025) Investigating the Psychometric Properties of Students’ Perceived Teaching Practices Scales of PISA: A cross-cultural comparison between Indonesia and the Netherlands. Master thesis, Educational Sciences.

V

Veldman, Luuk (2025) De invloed van stereotypen op de bèta-technische loopbaanambities van leerlingen. Master thesis, Educational Sciences.

Venema, Nynke (2025) Klaar voor groep 3? Master thesis, Educational Sciences.

Vries, Beau de (2025) De relatie tussen gedragskenmerken en leraarverwachtingen bij groep-2-leerlingen. Een kwantitatief onderzoek in het reguliere basisonderwijs in Nederland. Master thesis, Educational Sciences.

W

Westra, Romy (2025) De invloed van prestatiewaarde in bèta en techniek en gender op loopbaanambities binnen bèta en techniek. Master thesis, Educational Sciences.

Woudstra, Dianne (2025) Op de drempel van groep 3. Master thesis, Educational Sciences.

Z

Zielman, Nanouk (2025) Diversiteitsdagboeken - Hoe persoonlijke achtergrond van beginnende leerkrachten hun professionele identiteit vormt in een diverse klas. Master thesis, Educational Sciences.

Zureiqi, Laurens (2025) Reflecties op diversiteitskwesties in het onderwijs: Van handelsverlegenheid naar transformatief leren en sociale gelijkheid. Master thesis, Educational Sciences.

This list was generated on Tue Aug 12 04:26:17 2025 CEST.