Browse by Degree programme
Up a level |
A
Afman, Miriam (2024) Niveaudifferentiatie in de wiskundelesmethode voor het vmbo-k, vmbo-(g)t en de havo. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
B
Blackstone, Daphne (2024) De sleutel naar succes. De positieve invloed van muziekonderwijs op de ontwikkeling van sociaal-emotionele vaardigheden van kinderen van 0-18 jaar: Een systematische literatuurreview. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
H
Havik, Rianne (2024) The role of teaching assistants in Dutch inclusive primary schools: a qualitative research. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Hoekstra, Lieke (2024) De positieve Invloed van Didactieken binnen Active Learning op Academische Prestaties van Studenten in het Hoger Onderwijs; Een Literatuurstudie. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
N
Nugteren, Kasper (2024) Educational leadership and teacher attrition: A quantitative investigation of how principal leadership affects early-career teachers’ intentions to quit within socioeconomic diversity. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
R
Renard, Sanne (2024) All Right, zit er verschil tussen vmbo-kgt en vmbo-t/havo leerjaar 1? Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Rijn, Lonne van (2024) Studentpercepties in het hoger onderwijs op het gebruik van intra-groep peer assessment voor het beoordelen van groepswerk. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
V
Veen, D. van der (2024) De samenhang tussen het gevoel van verbondenheid en motivatie op het MBO in Groningen-Een Multi-case interview studie. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Velden, Madelief van der (2024) Primary School Teachers’ Perceptions of Knowledge That is Useful to Inform Their Practice: A Comparative Multiple Case Study. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Veldhuizen, Rian (2024) Het Oordeel van de Buurt: Een Vergelijkende Studie tussen Ouders en Mensen zonder Kinderen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
W
Welink, Lotte (2024) Een scoping review naar studentpercepties over groepsbeoordelingen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Wilmink, Annelon (2024) De positieve effecten van peer-ondersteunend leren op de academische prestaties van geneeskunde studenten: een literatuuronderzoek. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.