Javascript must be enabled for the correct page display

Browse by Degree programme

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Name | Item Type | No Grouping
Jump to: A | B | H | N | R | V | W
Number of items: 10.

A

Afman, Miriam (2024) Niveaudifferentiatie in de wiskundelesmethode voor het vmbo-k, vmbo-(g)t en de havo. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.

B

Blackstone, Daphne (2024) De sleutel naar succes. De positieve invloed van muziekonderwijs op de ontwikkeling van sociaal-emotionele vaardigheden van kinderen van 0-18 jaar: Een systematische literatuurreview. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.

H

Havik, Rianne (2024) The role of teaching assistants in Dutch inclusive primary schools: a qualitative research. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.

Hoekstra, Lieke (2024) De positieve Invloed van Didactieken binnen Active Learning op Academische Prestaties van Studenten in het Hoger Onderwijs; Een Literatuurstudie. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.

N

Nugteren, Kasper (2024) Educational leadership and teacher attrition: A quantitative investigation of how principal leadership affects early-career teachers’ intentions to quit within socioeconomic diversity. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.

R

Renard, Sanne (2024) All Right, zit er verschil tussen vmbo-kgt en vmbo-t/havo leerjaar 1? Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.

Rijn, Lonne van (2024) Studentpercepties in het hoger onderwijs op het gebruik van intra-groep peer assessment voor het beoordelen van groepswerk. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.

V

Veen, D. van der (2024) De samenhang tussen het gevoel van verbondenheid en motivatie op het MBO in Groningen-Een Multi-case interview studie. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.

W

Welink, Lotte (2024) Een scoping review naar studentpercepties over groepsbeoordelingen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.

Wilmink, Annelon (2024) De positieve effecten van peer-ondersteunend leren op de academische prestaties van geneeskunde studenten: een literatuuronderzoek. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.

This list was generated on Wed Jul 3 09:45:17 2024 CEST.