Javascript must be enabled for the correct page display

Browse by Degree programme

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Name | Item Type | No Grouping
Jump to: A | B | D | E | H | I | J | K | L | N | P | R | S | V | W | Z
Number of items: 32.

A

Arends, Sanne (2025) De rol van evalueren binnen een integraal samenwerkingsverband in de jeugdzorg. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

B

Beijaard, Silke (2025) Effectief taal- en met name woordenschatonderwijs in het basisonderwijs met de methodes Taaljacht en Taal Actief 5. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

D

Dijkema, Anne (2025) Verschil in Methodetoetsen Wiskunde? Analyse van Kennis en Cognitieve Processen in ‘Getal en Ruimte’ voor VMBO Leerjaar 2. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

E

Eisma, Titia (2025) Samen werken aan samenwerken in het hoger onderwijs. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

H

Hartemink, Joanne (2025) De kennis over diversiteit in de reflecties van startende leerkrachten. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Hofstede, Kayleigh (2025) Voorziene Uitdagingen bij de Inzet van Augmented Reality en Virtual Reality in het STEM-Onderwijs: Een Onderzoek naar Mogelijke Verschillen Tussen Leraren op Basis van Eerdere Ervaring en Onderwijssector. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Honebecke, Evelien (2025) De relatie tussen structuur van de leerkracht en gedragsmatige betrokkenheid van een leerling: een pilotstudie naar een observatie-instrument voor het didactisch handelen van leerkrachten. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Hopma Zijlema, Elzelien (2025) The Effect of Pullout Classes on Gifted Students in Primary Education: A Systematic Literature Review. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Huising, Romy (2025) Het effect van het type pabo-opleiding op de weg naar inclusief onderwijs. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

I

IJsseldijk, Amely (2025) Op weg naar tekstbegrip binnen effectief taalonderwijs. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Idzerda, Femke (2025) Het verschil tussen Nederlandse mannelijke en vrouwelijke leerkrachten in opleiding op de zelfeffectiviteit op het gebied van inclusief onderwijs: een kwantitatief onderzoek. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

J

Janssen, Elise (2025) Effectief taalonderwijs in de basisschool: Een analyse van Taal actief en Blink. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

K

Kempen, Rosa van (2025) Diversiteitsdagboeken: Proactiviteit in de reflecties van startende leerkrachten op diversiteit in de onderwijspraktijk. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Knijff, Lisanne (2025) Cognitieve voorspellers van technische leesvaardigheid bij eentalige en meertalige leerlingen. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

L

Lubberts, Elizabeth (2025) Docent-feedbackgeletterdheid: een scopingreview. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

N

Nap, Marit (2025) Geluid in de klas. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Nutma, Mirthe (2025) Voorziene Uitdagingen en Professionaliseringsbehoeften van Basisschoolleerkrachten en Docenten in het Voortgezet Onderwijs bij de Inzet van Augmented en Virtual Reality in het STEM-onderwijs. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

P

Palm, Alisha de (2025) De relatie tussen kleinkinderen met gescheiden ouders en hun grootouders van vaders- en moederskant. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

R

Raaijman, Céline (2025) Bewegingsgericht Leren in Het Klaslokaal: De Invloed op Schoolprestaties en Leerengagement bij Basisschoolleerlingen. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Rave, Nina (2025) De voorspellende waarde van het fonemisch bewustzijn en de benoemsnelheid voor technische woordleesvaardigheid: Wat is er veranderd in twee decennia? Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

S

Schipper, Steven (2025) De invloed van intiem partner gedrag op de ontwikkeling van adaptieve vs. maladaptieve emotionele en gedragsmatige coping mechanismen in kinderen. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Schippers, Jessie (2025) Stage-ervaring in het sbo/so en de zelfeffectiviteit op het gebied van inclusief onderwijs van leerkrachten in opleiding: Een kwantitatief onderzoek. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Sijnstra, Rosanne (2025) Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet: De pedagogische functie van spel volgens de Reformpedagogiek. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Swart, Fardau Fu Yang (2025) Ouderschap en ervaren levensautonomie: De mate van verschil tussen volwassenen met en zonder kinderen. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

V

Vaanhold, Bente (2025) De Invloed van Communicatie Binnen Samenwerkingservaringen van Studenten uit het Hoger Onderwijs. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Vonk, Henryk (2025) Een onderzoek naar de differentiatie tussen vmbo-bk en vmbo-k(g)t, in de toetsopgaven van de Engels methode Stepping Stones, uit het tweede leerjaar. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

W

Wal, Annemee van der (2025) De Technologische, Pedagogische en Vakinhoudelijke Competenties bij de Inzet van Augmented en Virtual Reality in het STEM-Onderwijs: een Verkenning van Verschillen tussen Leerkrachten en Docenten. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Wesselink, Seline (2025) De rol van continue benoemsnelheid op begrijpend lezen: Een onderzoek naar de mediërende rol van technisch lezen in groep 4 en 5 van het primair basisonderwijs. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Wiekens, Nils (2025) Op de grens van diagnose: de effecten van diagnoseprotocolwijzigingen voor dyslexieprevalentie. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Witting, Nora (2025) Technische leesvaardigheid en de continue benoemsnelheid in groep 3 en 4 van het basisonderwijs. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Z

Zijlstra, Gerda (2025) De potentie van het Spel van de Week voor de ontwikkeling van sociale relaties: een literatuurstudie. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Zondervan, Marlou (2025) Een kwantitatief onderzoek naar de relatie tussen consciëntieusheid en zelfeffectiviteit op het gebied van inclusief onderwijs van leerkrachten in opleiding. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

This list was generated on Tue Aug 12 04:23:41 2025 CEST.