Browse by Degree programme
Up a level |
Thesis
Al Kenany, Sophie (2024) De Spanningen die Worden Opgeroepen Door het Huidige Beleid en Werkwijzen van de Onderwijsinspectie Omtrent het Toezicht op Burgerschapsonderwijs. Master thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Eguia de Leon, Keimberly Sofia (2024) Fostering Citizenship Education in Mexico: An Examination of Objectives, Knowledge, Ideologies, and Perspectives at Teacher Training. Master thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Ferwerda, Jimte (2024) Spilling the Tea: Barriers and facilitators in the organization of Dutch ReproducibiliTea journal clubs. Master thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Hemert, H.G. van (2024) Worden in relatie tot de ander: De ik-gij relatie bij Martin Buber en Philipp A. Kohnstamm. Master thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Hoekstra, Marije (2024) Kohnstamms visie op godsdienst in het openbaar onderwijs van 1917 tot 1940. Master thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Kirschner, Charlotte (2024) The Datafication of Citizenship Education. Master thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Naber, A. T. (2024) Hypothesetoetsing in pedagogisch onderzoek: een vergelijkend replicatieonderzoek naar de bewijsvoering van klassieke en Bayesiaanse statistiek. Master thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Nijhuis, Marianne (2024) De visie van de FIOM op ongehuwd moederschap gedurende de periode 1934-1961. Master thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Pleizier, Machteld (2024) ‘Wat schrijft u daar toch allemaal op?’ Dagboekaantekeningen van Otto Barendsen (1915 – 1918) beschouwd en geïnterpreteerd in het onderzoekskader van life writing. Master thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Tona, Antzela (2024) Fostering Emotions and Critical Thinking in Global Citizenship Education: A Critical Analysis of the UNESCO's e-Learning Program. Master thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Vedder, Laurie (2024) Balancing Educational Freedom and State Governance: The Case of Cornelius Haga Lyceum and Article 23 of the Dutch Constitution. Master thesis, Pedagogical and Educational Sciences.