Browse by Degree programme
Up a level |
Alkema, Melissa (2024) Mindfulness voor een Gezonde Toekomst: Emotieregulatie als Mediator in de relatie tussen Mindfulness en Internaliserende Psychopathologie in de Jeugd. Master thesis, Psychology.
Bik, Iris Johanna Magdalena (2024) De Relaties Tussen Ouderlijke Warmte, Emotie Expressie en Negatieve Emoties. Master thesis, Psychology.
Bik, Iris Johanna Magdalena (2024) De Relaties Tussen Ouderlijke Warmte, Emotie Expressie en Negatieve Emoties. Master thesis, Psychology.
Bletterman, Alisha, A E (2024) Veerkracht van kinderen die blootgesteld zijn aan huiselijk geweld. Master thesis, Psychology.
Bouwmeester, Melissa (2024) Adaptive-skills after early-life adversity: A systematic review. Master thesis, Psychology.
Buijs, Anne Floor (2024) Het Effect van het Maken van Handbewegingen en -Gebaren op het Oplossingsvermogen van Kinderen tijdens Wetenschap- en Techniek-Taken: Een Pilotstudie. Master thesis, Psychology.
Bulthuis, Romy (2024) De Invloed van een Duurzame Opvoeding op het Milieugedrag van Kinderen in de Leeftijd van 0 tot 18 Jaar. Master thesis, Psychology.
Couwenberg, W. N. (2024) De Relatie met Klasgenoten en de Invloed op Depressieve en Angstige Symptomen in Jongeren in het Voortgezet Onderwijs: een Systematische Review. Master thesis, Psychology.
Douma, Anouk (2024) Het Effect van Lichamelijke- en Emotionele Verwaarlozing in de Kindertijd op het Huidige Welbevinden van Nederlandse Volwassenen. Master thesis, Psychology.
Dragt, Karlijn (2024) Physiological Mechanisms Underlying the Passive Defence Response in Human Individuals: A Systematic Review. Master thesis, Psychology.
Hettinga, Susan (2024) Waarschuwingssignalen voor afwijkende ontwikkeling in emotie en gedrag bij kinderen in Nederland: een systematische literatuurreview. Master thesis, Psychology.
Katerberg, Veere (2024) De Effecten van Seksueel, Emotioneel en Fysiek Kindermisbruik op het Psychologisch Welbevinden van Nederlandse Volwassenen. Master thesis, Psychology.
Kop, Bente van de (2024) Intergenerationele Patronen van Huiselijk Geweld: Aanknopingspunten uit Dossiers van Veilig Thuis. Master thesis, Psychology.
Maring, Sanne (2024) How Parental Involvement, Support, Control, and Pressure are Associated with Depressive Symptoms in Secondary Education Students: A Systematic Review. Master thesis, Psychology.
Miesen, Dacia (2024) De ontwikkeling van identiteit tijdens de praktijkstage: verschillende ontwikkelingstrajecten van commitment. Master thesis, Psychology.
Mulder, Lot (2024) Intergenerationele overdracht van optimisme en de rol van sociaaleconomische status. Master thesis, Psychology.
Neijenhuis, Ellen (2024) De ervaringen van ouders met betrekking tot de vroege motorische en cognitieve ontwikkeling bij kinderen met klompvoetjes in de context van het verloop van de behandeling: een kwalitatief, verkennend onderzoek. Master thesis, Psychology.
Onderstijn, Tycho (2024) How does art shape emotional processes through sense-making: A developmental perspective. Master thesis, Psychology.
Piso, Ellis (2024) De Duur van Opeenvolgende Perioden van Symptomen bij Depressie: Een Analyse per Symptoom. Master thesis, Psychology.
Reinders, Kyra (2024) From stillness to survival: a deep dive into the phenomenology of the Freeze response: a systematic review. Master thesis, Psychology.
Scherpenhuizen, Cloë (2024) A Systematic Review: The Influence of School Factors on LGBTQ Secondary Education Students’ Mental Health. Master thesis, Psychology.
Schulte, Isadora (2024) Uit de tweede hand: vorm, inhoud en (klinische) functie van dagboeken op de IC-afdeling. Master thesis, Psychology.
Soederhuizen, M.D (2024) Temporal alignment of hand gestures and speech within and between dyads of native and non-native speaking children. Master thesis, Psychology.
Teertstra, Jacob (2024) Mental Imagery and its Characteristics in Children with Specific Phobia. Master thesis, Psychology.
Veter, Marit (2024) De rol van persoonlijkheid in de link tussen kindermishandeling en welbevinden. Master thesis, Psychology.
Weert, Amber de (2024) De PO-VO Schoolovergang in kaart: Percepties van Leerkrachten in Noord-Nederland Betreffende het Sociaal Welbevinden van Communicatief Kwetsbare Leerlingen. Master thesis, Psychology.
Westendorp, Sonia (2024) De Relatie van Leerling met Leraar en Depressieve en Angstige Symptomen bij Middelbare Scholieren: Een Systematische Review. Master thesis, Psychology.
Wübbels, Floor (2024) Motivatie bij Kinderen in het Uitvoeren van Cognitieve Taken. Master thesis, Psychology.