Javascript must be enabled for the correct page display

Browse by Degree programme

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Name | Item Type | No Grouping
Number of items: 10.

Agema, Anne (2025) Teachers’ goals and strategies for classroom seating arrangements: A conceptual qualitative replication. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.

Bakker, Frederique (2025) Studiemogelijkheden op het hbo bij verschillende havo-profielen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.

Glazenburg, Jenin (2025) Differentiatie in de Engelse lesmethode All Right in leerjaar 2 van het voortgezet onderwijs: een vergelijking tussen vmbo-bk en vmbo-kgt. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.

Haanstra, Fenne (2025) Geïntegreerd taalonderwijs in het basisonderwijs: interpretaties in taalmethodes en de ervaren realiteit door leerkrachten. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.

Kerkvliet, Alexander (2025) AI-gegenereerde feedback in het onderwijs: een scoping review naar de aansluiting op effectieve feedbackstrategieën. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.

Kievits, Benthe (2025) Leren over liefde en seks tussen twee personen van hetzelfde geslacht: Een thematische analyse over informatieverstrekking over liefde en seks tussen twee personen van hetzelfde geslacht in Nederlandse seksuele voorlichtingsboeken. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.

Manuhutu, Bram (2025) Een systematische literatuurreview over de effecten van spelmethodes gericht op sociaal-emotionele vaardigheden. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.

Metaal, Bernd (2025) Replacing the Mexican educational context with the Dutch educational context to explore self-efficacy among Dutch secondary school teachers: A Conceptual Replication of Cocca et al. (2018). Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.

Rozema, Birgit (2025) De verschillen tussen toetsvragen en leerwegen in het vmbo: Een analyse van kennisdimensies en cognitieve processen in aardrijkskunde toetsen met de herziene taxonomie van Bloom. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.

Schoonhoven, Anna van (2025) Meer dan een ruimte: de rol van psychosociale betrokkenheid in ‘student engagement’ binnen Active Learning Classrooms. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.

This list was generated on Tue Aug 12 18:39:59 2025 CEST.