Browse by Degree programme
![]() | Up a level |
A
Agema, Anne (2025) Teachers’ goals and strategies for classroom seating arrangements: A conceptual qualitative replication. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
B
Bakker, Frederique (2025) Studiemogelijkheden op het hbo bij verschillende havo-profielen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
G
Glazenburg, Jenin (2025) Differentiatie in de Engelse lesmethode All Right in leerjaar 2 van het voortgezet onderwijs: een vergelijking tussen vmbo-bk en vmbo-kgt. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
H
Haanstra, Fenne (2025) Geïntegreerd taalonderwijs in het basisonderwijs: interpretaties in taalmethodes en de ervaren realiteit door leerkrachten. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
K
Kerkvliet, Alexander (2025) AI-gegenereerde feedback in het onderwijs: een scoping review naar de aansluiting op effectieve feedbackstrategieën. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Kievits, Benthe (2025) Leren over liefde en seks tussen twee personen van hetzelfde geslacht: Een thematische analyse over informatieverstrekking over liefde en seks tussen twee personen van hetzelfde geslacht in Nederlandse seksuele voorlichtingsboeken. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
M
Manuhutu, Bram (2025) Een systematische literatuurreview over de effecten van spelmethodes gericht op sociaal-emotionele vaardigheden. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Metaal, Bernd (2025) Replacing the Mexican educational context with the Dutch educational context to explore self-efficacy among Dutch secondary school teachers: A Conceptual Replication of Cocca et al. (2018). Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
R
Rozema, Birgit (2025) De verschillen tussen toetsvragen en leerwegen in het vmbo: Een analyse van kennisdimensies en cognitieve processen in aardrijkskunde toetsen met de herziene taxonomie van Bloom. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
S
Schoonhoven, Anna van (2025) Meer dan een ruimte: de rol van psychosociale betrokkenheid in ‘student engagement’ binnen Active Learning Classrooms. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.