Browse by Degree programme
Up a level |
Admiraal, Tom Remco Jan (2024) Het stimuleren van actief leren in de onderwijsruimte, een onderzoek naar docenten in Active Learning Classrooms. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Amar, Liron (2024) Strategieën voor vertrouwen tijdens het samenwerkend leren in het hoger onderwijs: Een systematische literatuurreview. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Appelman, Nina (2024) Ondersteuning van studenten met een jeugdzorgachtergrond in het hoger onderwijs: Bevordering van mentale gezondheid. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Appelman, Nina (2024) Ondersteuning van studenten met een jeugdzorgachtergrond in het hoger onderwijs: Bevordering van mentale gezondheid. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Atsma, Laura (2024) Hoe Zit Ik in Mijn Vel en Hoe is de Sfeer Thuis? Een Multiple Case Study naar de Samenhang tussen het Welzijn van een Jeugdige en de Sfeer Thuis Gedurende een Behandeltraject. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Beek, Fleur van (2024) INVLOED COMMON GROUND OP HET SAMENWERKEND LEREN VAN STUDENTEN. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Bekke, Estelle ter (2024) De rol van gender in het suïcidale proces van jongeren die online gepest worden. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Bend, Isis van der (2024) Een Systematische Literatuurstudie naar de Invloed van Sociale Acceptatie op het Welbevinden van Jongeren na de Overgang naar de Middelbare School. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Bergen, Vere van (2024) Het bevorderen van ouderbetrokkenheid. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Bergsma, Femke (2024) Verkenning van ethische kwesties in kwalitatief onderzoek waarin kinderen als deelnemers betrokken zijn: een scoping review. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Bij, Elisha van der (2024) Mijn thuis: Een onderzoek naar de representatie van diverse gezinsvormen in Nederlandse voorlichtingsboeken voor kinderen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Boerrigter, Danique Lisa Henrieke (2024) Differentiatie tussen en binnen de Engels lesmethode ‘All Right’ voor de eerste klas van vmbo bk en kgt. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Boersma, Angela (2024) Ervaringen van mannen en vrouwen met het schooladvies in Nederland: Een kwalitatief onderzoek naar de ervaren invloed van gender op het schooladvies door jongvolwassenen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Bos, Franziska (2024) Organizational factors contributing to burnout among child protection workers: A systematic literature review. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Brink, Annelot (2024) Stigma’s die studenten met een jeugdzorgachtergrond ondervinden op de universiteit. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Brinke, Marlijn ten (2024) Het verband tussen psychologisch trauma en de sociaal-emotionele ontwikkeling: een systematische literatuurreview. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Bruins, Mees (2024) Fijn om jezelf te kunnen zijn. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Brummer, A. (2024) De kenmerken van peerassessment wanneer dit wordt ingezet bij de beoordeling van computerondersteund samenwerkend leren: een scoping review. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Dam, Lieke van (2024) Het financieringsproces van psychosociale assistentiehonden: Invloed op het welzijn van jongeren met mentale problemen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Dam, Nicky (2024) Een Vergelijking van Zelfregulatie in het Vmbo-Onderwijs tussen Leerlingen uit Leerjaar 1 en Leerjaar 2. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Danoe, R.C.V. (2024) Het Versterken van Verbondenheid: Ondersteuning door Universiteiten voor Studenten met een Jeugdzorgachtergrond. Een Scoping Literatuurreview. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Dijk, Kirsten van (2024) De invloed van Eye Movement Desensitization and Reprocessing op het ontwikkelingsverloop van het welzijn van jongeren binnen de jeugdzorg: een multiple case study. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Dingeldein, Tess (2024) Een onderzoek naar de ervaringen van jeugdigen, ouders en pedagogisch medewerkers in residentiële jeugdzorg X over een periode van 1,5 en 2,5 jaar ten aanzien van de uitkomsten ‘doelrealisatie’, ‘tevredenheid’ en ‘stabiliteit’. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Docter, Maaike (2024) Hoe ouder en kind communiceren over dagelijkse pijn; verschillen tussen jongens en meisjes. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Doetjes, Danique (2024) De Invloed van Moeilijke Levensgebeurtenissen op de mate van Mind-Mindedness van de Ouder en de Modererende Rol van Sociale Steun. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Doting, J.M. (2024) Maakt Ouderschap Gelukkig? Een Kwantitatief Onderzoek Naar de Samenhang Tussen het al dan Niet Hebben van Kinderen en het Welbevinden van 34-jarige Mannen en Vrouwen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Drost, L.M. (2024) De invloed van mind-mindedness van ouders op de sociaal-communicatieve vaardigheden van het kind en de modererende rol van het geslacht van het kind. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Durmuser, Esra (2024) Multiple case study naar de manier waarop wiskundelesmethoden in leerjaar 1 van het voortgezet onderwijs verschilt in differentiatie op en binnen vmbo-bk en vmbo-k(g)t niveau. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Eduard, Inge (2024) Voorlezen bij jonge dove en slechthorende kinderen: een systematische literatuurreview. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Eijl, Kimberley van (2024) Aandacht voor de representatie van anticonceptie in voorlichtingsboeken voor kinderen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Elshof, S.E. (2024) Een kwalitatief onderzoek naar de uitkomsten van kleinschalige woonvoorziening X in termen van doelrealisatie, stabiliteit en tevredenheid. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Engelsman, Carmen (2024) Hoe kinderen tussen de 3-7 jaar oud praten over pijn: een kwalitatief onderzoek. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Er-Rouguy, Deborah (2024) Geen NEE is nog geen JA. Analyse van seksueel grensoverschrijdend gedrag en consent in seksuele voorlichtingsboeken voor kinderen tot en met 12 jaar. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Everts, Tess (2024) Onafhankelijkheid: Ervaringen van Ontluikende Volwassenen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Feiken, Paulien (2024) Onderwijsvisie en Actieve Leerstrategieën: De impact van onderwijsvisies en onderwijspraktijken in Active Learning Classrooms aan de Rijksuniversiteit Groningen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Folkersma, Doreen (2024) De effecten van de psychosociale assistentiehond op jongeren met mentale problemen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Galiën, Anke van der (2024) De invloed van de self-efficacy beliefs en de werkervaring van leerkrachten op de schrijfprestaties van groep 8 leerlingen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Goulmy, Julia (2024) Gezichtsuitdrukkingen tijdens ouder- kind interacties: Een vergelijkende studie tussen vaders en moeders. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Haan, Christiaan (2024) De rol van de zorgprofessional binnen het aanvraagproces van de cliënt voor een psychosociale assistentiehond. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Hammer, Shiva (2024) Een Vergelijking van het Alcohol- en Cannabisgebruik van Volwassenen Met en Zonder Kinderen: Een Kwantitatief Onderzoek. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Harmsen, Nadie (2024) Mannen en vrouwen doen aan seks omdat ze dat fijn vinden, ja echt! Een analyse van de representatie van seksueel plezier voor jongens en meiden in voorlichtingsboeken voor kinderen en jongeren. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Heek, Matthijs (2024) De effecten van de middelbare schooltransitie op het welbevinden en het schoolsucces: een overzicht van de verschillen tussen Nederland en Portugal. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Heijde, Orly van der (2024) Vicarious traumatization and burnout in social service professionals working with clients who suffer from maltreatment: a systematic literature review. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Hellinga, Nadi (2024) Een stap in de goede richting in het verkleinen van de soft skills gap. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Henstra, Annechien (2024) Verband tussen Studentenbetrokkenheid, Zelfcompetentie en Geslacht in Active Learning Classrooms: Positieve Kwantitatieve Resultaten. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Hobbelink, Sanne (2024) Studenten met een jeugdzorgachtergrond: een kwalitatief onderzoek naar de vormen van begeleiding en ondersteuning tijdens de transitie naar het hoger onderwijs. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Hol, Bente (2024) De verschillen in beoordeling van intercultureel groepswerk in het hoger onderwijs. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Hollander, L.F. den (2024) De samenhang tussen ouderlijk smartphonegebruik en ouder-kind interacties: een literatuurstudie. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Hoogenberg, Dewi (2024) Voorspellers van Mind-mindedness: Internaliserende Gedragsproblematiek en Geslacht van de Ouders. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Hoop, Tyna De (2024) Een Systematische Literatuurstudie naar Strategieën die Common Ground bij het Samenwerkend Leren in het Hoger Onderwijs ondersteunen en de Rol van de Docent tijdens het Samenwerkingsproces. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Hoornstra, Lynn (2024) Zelfvertrouwen in lezen bevorderen bij basisschoolleerlingen in de middenbouw. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Hoove, Deborah ten (2024) Anders kan ook: Een kwalitatief onderzoek naar de weergave van donorconceptie in seksuele voorlichtingsboeken. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Hospes, Dagmar (2024) De non-verbale communicatie tussen ouder en kind: Een studie naar de invloed van gezichtsuitdrukkingen van ouders op de beoordeling van pijn van een kind. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Hoynck van Papendrecht, Anne-Belle (2024) Factoren die een rol spelen bij de overgang van suïcidale gedachten naar een suïcidepoging: een systematische literatuurreview. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Hubertse, M.R.E. (2024) Het verband tussen traumatische gebeurtenissen in de kindertijd en executieve functies bij kinderen tussen de 12-18 jaar: een systematische literatuurreview. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Huiskamp, Zoë (2024) Differentiatie binnen het vmbo: een multiple case study van lesmethodes Nederlands. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Jong, S. de (2024) Levenstevredenheid: Een vergelijking tussen volwassenen met en zonder Kinderen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Kef, Dana (2024) Kwalitatief onderzoek naar de ervaringen van jeugdigen en pedagogisch medewerkers met kleinschalige residentiële woonvoorzieningen in termen van doelrealisatie, tevredenheid en stabiliteit over één tot anderhalf jaar. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Klaassens, Ida (2024) Een systematische literatuurreview naar de invloed van verwachtingen van kinderen op de transitie naar het voortgezet onderwijs. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Knol, Anne (2024) Relatie tussen Mind-Mindedness van de Ouder en Externaliserend Probleemgedrag van het Kind: de Modererende Invloed van SES. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Koops, Myrthe (2024) Beschermende sociale- en gezinsfactoren die bijdragen aan het voorkomen en/of verminderen van ouderschapsstress en het vergroten van oudertevredenheid bij ouders met posttraumatische stressklachten: een scoping review. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Kremer, Lucille (2024) Van Jeugdzorg naar Master of Science. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Kroon, B.E. de (2024) Ervaringen met het Schooladvies in Nederland: Een Kwalitatief Onderzoek naar Verschillen in Ervaringen tussen Jongeren met een Nederlandse en niet-Nederlandse Etnisch-culturele Achtergrond. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Kroon, Loes (2024) Organizational factors linked to the development of burnout and turnover in child protection professionals: a scoping review. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Kruisman, Amira (2024) Een Onderzoek naar Werkplekbegeleiding in het Mbo bij Studenten met een Extra Ondersteuningsbehoefte. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Laan, Ezra van der (2024) Financiële- en Huisvestingsuitdagingen van Studenten met een Jeugdzorgachtergrond in het Hoger Onderwijs: Een scoping review. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Lange, F. de (2024) Trust bij Collaborative Learning in het Hoger Onderwijs. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Lassche, Anne (2024) De invloed van Cognitieve Gedragstherapie voor Suïcidepreventie (CGT-SP) op de overgang van suïcidegedachten naar suïcidepogingen: een systematische literatuurreview. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Le, Thi Kim Ngan (2024) Het verband tussen een psychologisch trauma en executieve functies bij kinderen tussen de 6 en 12 jaar oud: een systematische review. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Leegsma, Denise (2024) Verbonden in Verandering: Ervaringen van Ontluikende Jongvolwassenen in Nederland met Familiedynamiek. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Leutscher, Lieke (2024) Defining Teaching Assistants’ Roles in Inclusive Primary Schools in Northern Netherlands: A Qualitative Research. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Liebe, Luna Joanne (2024) Exploring the impact of vicarious trauma on the well-being of child protection professionals: A scoping review. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Lokhorst, Suzanne (2024) De Kracht van Kennis: Onderzoek naar de Invloed van Psycho-Educatie op het Welzijn van Jongeren met Autisme. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Lolkema, Anniek (2024) De Invloed van Dagelijkse Beweging op Intrinsieke Motivatie bij Basisschoolleerlingen: Verschillen tussen Jongens en Meisjes. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Luichies, Eva (2024) Ervaren sociale steun als voorspeller voor de mate van mind-mindedness bij ouders. De modererende rol van sociaal-economische status. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Meems, Aniek (2024) Niveaudifferentiatie binnen het vmbo in het aanbod wiskunde. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Meulen, T.J. van der (2024) De voorspellende waarde van de Continue Benoemsnelheid voor de technische leesvaardigheid bij Nederlandse basisschoolleerlingen met lage, gemiddelde en hoge leesprestaties. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Naafs, Danischa (2024) De impact van vooroordelen tegen jongeren met een jeugdzorgachtergrond op hun ervaringen in het hoger onderwijs: een systematische literatuurstudie. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Oostrom, Delaiya van (2024) Niveaudifferentiatie in het eerste jaar van het voortgezet onderwijs tussen en binnen vmbo-bk en vmbo-kgt: Een analyse van de Nederlands methode Talent van Malmberg. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Pasman, Joëlle (2024) Een multiple case studie naar niveaudifferentiatie in het vmbo: vergelijking van een aardrijskundelesmethode tussen de verschillende leerwegen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Peper, Yara (2024) Uitkomsten van jeugdigen na plaatsing in traditionele residentiële voorziening X. Een studie naar doelrealisatie, stabiliteit en tevredenheid over 1,5 jaar en 2,5 jaar na plaatsing. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Pijkeren, Rachèl van (2024) Ethische principes bij onderzoek met kinderen als proefpersonen: Een scoping review. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Pool, Eline (2024) Uitkomsten van jeugdigen na plaatsing in Gezinshuis X: Een studie naar doelrealisatie, stabiliteit en tevredenheid over 1.5 en 2.5 jaar na plaatsing. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Post, Jolien (2024) Ontsnappen via media: Een onderzoek naar escapisme als bron van veerkracht onder LHBTQI-jongeren. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Post, Jolien (2024) Ontsnappen via media; Een onderzoek naar escapisme als bron van veerkracht onder LHBTQI-jongeren. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Postma, Nienke (2024) Sociale inclusie in het Hoger Onderwijs: Elementen voor het versterken van het netwerk voor jongeren met een jeugdzorg achtergrond. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Pouw, Birgitt (2024) Welke factoren dragen bij aan het vergroten of behouden van ouderlijke competentie bij ouders met depressieve klachten: een systematische scoping review. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Raangs, Xin Jie (2024) Stop, Dit is mijn grens! Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Raciti, Isabella (2024) De verhouding tussen symptomen van psychische stoornissen en het sociaal functioneren van jongeren. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Raspe, Onne (2024) Factoren die verband houden met verhoogde secundaire traumatische stress onder sociale werkers: een systematische review. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Rijkse, Suzanne (2024) Van gezin tot gemeenschap: ouderschap en maatschappelijke participatie. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Russchen, Maud (2024) Jongeren aan het Woord: Een Thematische Analyse van Belangrijke Kernonderwerpen in het Leven van Jongeren met Gepersonaliseerde Procesmonitoring in de Jeugdzorg. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Schinkel, Sylvia (2024) "Maar meester, dat kan ik niet"; Competentiebeleving als mogelijke voorspeller van algemene motorische vaardigheden en het eventuele verschil in effect voor jongens en meisjes. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Selbach, Olivier (2024) De rol van psychologische basisbehoeften en BMI bij fitheidsprestaties van Nederlandse basisschoolleerlingen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Smid, Lotte (2024) De invloeden van ouder- en gezinskenmerken op de taalontwikkeling van jonge kinderen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Sowikromo, Indy (2024) Het positieve effect van active learning op de academische prestaties van studenten in het hoger onderwijs: een systematische literatuurreview. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Speek, Jasmine (2024) Kwalitatief onderzoek naar uitleg van anticonceptie in hedendaagse Nederlandse seksuele voorlichtingsboeken voor tieners. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Spitters, F. V (2024) Het vergoedingsproces van een psychosociale assistentiehond door gemeenten. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Staaij, D.A.H. van der (2024) Een verkennend onderzoek naar de ervaringen van zorgprofessionals over de implementatie van psychosociale assistentiehonden bij cliënten met psychische problemen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Steehouwer, Meike (2024) Bevorderen van zelfvertrouwen van studenten met een jeugdzorgachtergrond in het hoger onderwijs: Een Systematische Literatuurreview. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Stellingwerf, Marte (2024) Beschikbare interventies voor het versterken van de ouder-kindrelatie bij depressieve ouders: een scoping review. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Stelwagen, Famke (2024) De rol van de leesomgeving in de klas en op school bij het leesplezier van leerlingen: Ervaringen en perspectieven van basisschoolleerkrachten. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Swierstra, Rinske Jildou (2024) De invloed van Ouderlijke Mind-Mindedness op Internaliserend gedrag bij Kinderen van 30 maanden: de Modererende Rol van Geslacht. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Sévaux, D.B.F. de (2024) Dagelijkse Monitoring van Jongeren: Een Vergelijking van Missing Data en Variabiliteit tussen Gestandaardiseerde en Gepersonaliseerde items. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Tempelman, Anne (2024) De relatie tussen mind-mindedness van een ouder en sociale competentie van een kind: de modererende factor, ouderlijke stress. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Terpstra, Tim (2024) Van individuele casus naar algemene basis. Hoe kunnen studenten met een jeugdzorg achtergrond het beste ondersteund worden bij de transitie naar het hoger onderwijs? Een scoping literatuurreview. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Tuil, Tessel van (2024) Mentale risicofactoren voor suïcidaliteit bij online gepeste jongeren: een systematische literatuurreview. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Uilenreef, Julia (2024) ‘‘Ze heeft het nodig om gehoord en gezien te worden’’: Een interviewonderzoek naar goede formele en informele zorg voor pleegjongeren met suïcidale klachten volgens pleegouders. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Veenstra, Femke (2024) Depressieve Ouders en Kindermishandeling: Identificatie van veranderbare risicofactoren; een systematische literatuurreview. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Velde, Lobke te (2024) De Invloed van Ouderlijke Mind-Mindedness op het Temperament van het Kind. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Venema, Marlinde Johanna (2024) Ethische kwesties bij het gebruik van kinderen in onderzoek: een scoping review. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Versteeg, Amber (2024) Aandacht voor onprettige seksuele ervaringen in seksuele voorlichtingsboeken voor adolescenten. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Vervoorn, A.M.C (2024) Een onderzoek naar het verschil tussen volwassenen met en zonder kinderen op de mentale gezondheid. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Verweij, Lotta (2024) De invloed van leerkrachthandelen op de meertalige taalontwikkeling van kleuters. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Vilsteren, Anouk van (2024) Praktische adviezen over de omgang met dementiegerelateerde gedragsveranderingen voor begeleiders van mensen met een verstandelijke beperking en dementie: een literatuurreview. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Vinne, Nynke van der (2024) De Voorspellende Rol van Ouderlijke Stress op Mind-Mindedness voor zowel Vaders als Moeders. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Voss, Lisanne (2024) Een kwalitatief onderzoek naar de verschillen in hulphondorganisaties: Wat vinden jongeren met mentale problemen belangrijk? Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Vries, Ingrid de (2024) De Invloed van een Friestalige Opvoeding op Continue Benoemsnelheid en Technische Leesvaardigheid. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Wal, N.J. van der (2024) De associaties tussen ouderlijke depressie en externaliserend gedrag bij adolescenten. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Werf, Froukje van der (2024) Differentiatie in het onderwijs: vergelijking van aardrijkskunde schoolboeken van het vmbo. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Wiersma, Gea (2024) Een onderzoek naar de ervaringen van jeugdigen, ouders en pedagogisch medewerkers in kleinschalige woonvoorziening X over een periode van 1,5 en 2,5 jaar ten aanzien van de uitkomsten ‘doelrealisatie’, ‘tevredenheid’ en ‘stabiliteit’. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Winssen, Dominique van (2024) De Technologische, Pedagogische en Inhoudskennis en Self-Efficacy van Leerkrachten en Pabostudenten bij de Inzet van AR/VR. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Woudstra, Dianne (2024) Het verschil in schrijfvaardigheid tussen eentalige en meertalige leerlingen met de mogelijke beïnvloeding van schooltype op dit verband aan het eind van het SBO en BO. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Woudstra, Mirthe (2024) De invloed van vriendschap op zelffocus van jongvolwassenen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Zaturdag, Isa (2024) De rol van continue benoemsnelheid in de voorspelling van technische leesvaardigheid: Een vergelijking tussen onderbouw en bovenbouw in het Nederlands basisonderwijs. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
van der Meer, Claudia (2024) Kleurrijke Identiteiten. Een Thematische Analyse naar Seksuele Diversiteit in Voorlichtingsboeken uit de Jaren '90 en de Afgelopen Tien Jaar. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.