Browse by Degree programme
![]() | Up a level |
A
Akkerman, Robien (2025) Cognitieve Stimulatie in de Thuissituatie in Relatie tot de Cognitieve Prestaties van vijfjarigen en de Rol van het IQ. Master thesis, Psychology.
B
Boonstra, Lisette (2025) Externe factoren die van invloed zijn op het ontwikkelen van materialistische waarden bij kinderen van 4 tot 12 jaar: een scoping review. Master thesis, Psychology.
Breeuwsma, Ilona (2025) Gevolgen van het Passend Onderwijs voor Leerkrachten, Ouders en Leerlingen. Master thesis, Psychology.
Brink, Milou (2025) Het is Mijn Leven: Waargenomen Druk van Ouders Door Jeugdsporters. Master thesis, Psychology.
C
Cats, Merel (2025) De Gevolgen van Lichamelijke Mishandeling en Seksueel Misbruik in de Jeugd op Negatieve Emoties in de Volwassenheid. Master thesis, Psychology.
F
Feijer, Isa (2025) Can The Freeze Response Lead to Posttraumatic-Stress Disorder?: A Systematic Review. Master thesis, Psychology.
G
Gemmink, Marrit (2025) The Relation Between Childhood Physical and Sexual Abuse and the Experience of Positive Affect Later in Life. Master thesis, Psychology.
H
Hof, Ebel (2025) Cognitief functioneren, cognitieve stimulatie en de effecten van sociaaleconomische status bij kinderen van 5 jaar. Master thesis, Psychology.
J
Jousma, Jildou (2025) De invloed van emotionele verwaarlozing in de kindertijd op de ervaring van negatieve emoties in de volwassenheid. Master thesis, Psychology.
M
Meer, Doety Anna van der (2025) Adverse Childhood Experience and the Risk of Cardiometabolic Disease: An Umbrella Review. Master thesis, Psychology.
N
Nijboer, Roos (2025) Hopeloosheid onder Adolescenten: Genderverschillen, Individuele Fluctuaties en Groepsfluctuaties. Master thesis, Psychology.
O
Oostra, Nienke (2025) Het Verloop van Internaliserende Symptomen bij Adolescenten en de Invloed van Sociale Steun. Master thesis, Psychology.
S
Salverda, Romee (2025) De Rol van de Ouder Tijdens de Overstap van de Basisschool naar Middelbare School: Verwachtingen, Ervaringen en Adviezen. Master thesis, Psychology.
W
Wildeboer, C.D. (2025) Een review: De rol van ouders bij de schoolrijpheid van hun kind(eren). Master thesis, Psychology.