Javascript must be enabled for the correct page display

Browse by Degree programme

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Name | Item Type | No Grouping
Jump to: Thesis
Number of items: 26.

Thesis

Bont, Naomi (2023) Commitment en autonomie in relatie tot welzijn in verschillende levensdomeinen. Master thesis, Psychology.

Dijken, Sanne van (2023) Family-Level Risk Factors for Girls’ Involvement in Gangs: A Systematic Review. Master thesis, Psychology.

Doornbusch, Nouska (2023) Hoe Ouders Praten over Alledaagse Fysieke Pijn met hun Kinderen: Een Studie naar de Rol van Ouder-Kindinteractie bij Pijn-Appraisals. Master thesis, Psychology.

Douma, Myrthe (2023) Rapportage bias in onderzoeken naar de werkzaamheid van tweede generatie antidepressiva in de behandeling van een gegeneraliseerde angststoornis en een obsessief-compulsieve stoornis in kinderen. Master thesis, Psychology.

Haarst, Suzan van (2023) Theorieën en Modellen over de Ontwikkeling van Angststoornissen bij Kinderen en Adolescenten: een Scoping Review. Master thesis, Psychology.

Heijnen, Nikki (2023) Stress Generation Hypothesis in Internalizing Psychopathology: A Review. Master thesis, Psychology.

Khafaji Zadeh, Christin (2023) Are You More ‘In Sync’ With Another Person When Extraverted? Master thesis, Psychology.

Kleijnen, Boubka (2023) Verschillen in autonome motivatie bij verschillende domeinen van identiteit. Master thesis, Psychology.

Koning, Nathasja (2023) Intergenerationele Continuïteit van Uithuisplaatsingen: een Scoping Review. Master thesis, Psychology.

Korf, Vera Linde, V.L (2023) Ouder-kind interacties over alledaagse fysieke pijn in relatie tot eerdere ervaringen met pijn en ziekte. Master thesis, Psychology.

Meijer, Rikst (2023) De Rol van Affordances in de Taalontwikkeling van Kinderen. Master thesis, Psychology.

Moolhuizen, Annelie (2023) Ouderschap en Sharenting, de Praktijk en Gevolgen. Master thesis, Psychology.

Mulder, Maaike (2023) Het Programma Roots of Empathy en Groepsdoorbrekend Werken in Nederland. Master thesis, Psychology.

Nijboer, Leonie (2023) Wat is de relatie tussen commitment en de psychologische basisbehoeften tijdens positieve/negatieve kantelpunten in een stageperiode? Master thesis, Psychology.

Poede, Anne-Mayke (2023) Are Beck’s cognitive theory, the hopelessness theory, and the response style theory applicable to youth? A systematic review. Master thesis, Psychology.

Riensema Hulsebos, Engelien Anniek (2023) Creativiteit en Private Speech bij Kinderen in het Regulier- en Speciaal Basisonderwijs. Master thesis, Psychology.

Roebersen, Michelle (2023) Hoe hangen sociaal-culturele verschillen tussen kinderen samen met de rol van affordances in de cognitieve ontwikkeling. Master thesis, Psychology.

Rupert, Lotte (2023) The Reported Safety of Antidepressants for Youths with Generalized Anxiety Disorder and Obsessive-Compulsive Disorder. Master thesis, Psychology.

Sahmanovic, Irma (2023) Identiteitsontwikkeling Tijdens De Stage: Kwalitatieve en Kwantitatieve Methoden Voor Het Onderzoek Naar Emotionele Beleving. Master thesis, Psychology.

Schippers, Ingrid, I (2023) Identiteitsontwikkeling in de studietijd: invloedrijke gebeurtenissen tijdens de stage. Master thesis, Psychology.

Vogelaar, Anneke (2023) Onderzoek naar de Rol van Opvoeding in de Ontwikkeling van Optimisme bij Kinderen: Een Systematische Review. Master thesis, Psychology.

Vogelaar, Anneke (2023) Onderzoek naar de Rol van Opvoeding in de Ontwikkeling van Optimisme bij Kinderen: Een Systematische Review. Master thesis, Psychology.

Wal, Ylse van der (2023) Helps nature to nurture? De invloed van groene schoolpleinen op de natuurwaarden van kinderen in het primair onderwijs. Master thesis, Psychology.

Wal, Ylse van der (2023) Helps nature to nurture? De invloed van groene schoolpleinen op de natuurwaarden van kinderen in het primair onderwijs. Master thesis, Psychology.

Weijs, Marit, de (2023) De interactie tussen ouder en kind wanneer ze praten over alledaagse fysieke pijn. Master thesis, Psychology.

Zwet, Sanne, van der (2023) The Effectiveness of Emotion Regulation Interventions on Positive and Negative Emotions: A Systematic Review. Master thesis, Psychology.

This list was generated on Thu Dec 19 10:10:34 2024 CET.