Javascript must be enabled for the correct page display

Browse by Degree programme

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Name | Item Type | No Grouping
Jump to: A | B | D | E | G | H | J | K | N | P | R | S | T | V | W
Number of items: 30.

A

Alkema, Marloes (2023) De invloed van samenwerkend leren op sociale uitkomsten en de leerprestaties van kinderen met ADHD of autisme. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

B

Barkema, Carlijn (2023) Teamleiders en de strategische beleidsvoering in het vo. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Braakman, Leonie (2023) De houding van naasten en professionals tegenover het gebruik van technologieën bij mensen met een verstandelijke en visuele beperking. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Bremer, Lise (2023) Extended Reality in Education: A Comparison of the Implementation and Motivation between Teachers in Primary and Secondary Education. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Brink, A.I. (2023) De Relatie Tussen de Ervaren Autonomie Ondersteunende Omgeving en Self-Efficacy van Bassischoolleerkrachten en de Inzet van Extended Reality. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Bulthuis, Marit (2023) Vrienden voor het Lezen: Een onderzoek naar het contact tussen leerling en hond tijdens de ‘Hond in School’ leesinterventie. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

D

Dotinga, Nynke (2023) Een kwalitatief onderzoek naar de geboden rekenondersteuning door leerkrachten in de middenbouw en bovenbouw van het regulier basisonderwijs. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

E

Eijer, Manon (2023) Het effect van tutoring in de kleuterperiode. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

G

Groenewoud, Ella (2023) De Invloed van Theory of Mind en Executieve Functies op Gamificatie in het Doven- en Slechthorendenonderwijs. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

H

Hofkamp, D. (2023) De invloed van de buitenschoolse beweegcultuur op de fitheid van leerlingen. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Horlings, Janine (2023) De intentie en zelfeffectiviteit van beginnende en ervaren basisschoolleerkrachten ten aanzien van het gebruik van Augmented Reality en Virtual Reality. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

J

Jelsma, Zoë (2023) Het verband tussen spelgebruik in de klas, het welbevinden in schoolvakken en het welzijn van kinderen in het speciaal basisonderwijs. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Jong, Laura de (2023) De invloed van de door het kind ervaren ouderlijke overbescherming op de effectiviteit van CGT-behandeling bij angststoornissen. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

K

Klijnstra, Femke (2023) Verschillen in leesvorderingen tussen jongens en meisjes in het speciaal onderwijs: het effect van de leeshond. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Kruize, Simon (2023) Loopbaankeuzes, jongeren en ouders: De gepercipieerde invloed van de sociale omgeving volgens leerlingen uit een gezin met een migratieachtergrond uit vmbo-tl 3/4 bij hun loopbaankeuzes. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

N

Nicolai, Jelinke (2023) Voorspellen van stagnaties in de vaardigheidsgroei op spelling op basis van achtergrondkenmerken van leerlingen. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

P

Pannekoek, G.J. (2023) De invloed van een leeshond op de taakgerichtheid van leerlingen op het speciaal basisonderwijs. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Pool, Femke (2023) De relatie tussen herinneringen van ouders aan hun eigen kindertijd en de kwaliteit van opvoeding die zij aan hun 0 tot en met 5 jarige kinderen geven in Nederland. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

R

Ridderbos, Esther (2023) Verschil in attitude tussen mannelijke en vrouwelijke mbo-docenten t.a.v. (het onderwijzen van) Nederlands. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

S

Schans, Lynet van der (2023) Kinderrechteneducatie; stilstand of vooruitgang? Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Schulenberg, Hedda (2023) Culturele kinderrechten in het basisonderwijs: onderzoek naar de impact van leerkrachtkenmerken op artistieke vrijheid in de klas. Een survey-onderzoek naar de samenhang tussen vier leerkrachtkenmerken en het onderwijzen van artistieke bezigheden in het basisonderwijs in Noord-Nederland. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Sibelt, Ruben (2023) Motivatie voor gym: een wisselwerking tussen de psychologische basisbehoeften en de vakleerkracht? Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

T

Tijs, Marilayne (2023) De rol van emotie in de denkwijzen van twintigste-eeuwse pedagogen over disciplinering. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Toemeungte, K.T. (2023) De Technological Pedagogical and Content Knowledge van Basisschoolleerkrachten en de Intentie voor het gebruik van Augmented en Virtual Reality in het Basisonderwijs. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

V

Vallinga, Enit (2023) Mijn vriendje wil liever een vriendinnetje zijn. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Veenstra, Iris (2023) Het leefklimaat in de residentiële jeugdhulp; ervaringen van jongeren, ouders en medewerkers met kleinschalige en traditionele vormen van hulp. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Veenstra, Sandra (2023) Het verschil in motivatie van basisschoolleerkrachten om Augmented Reality en Virtual Reality in te zetten in hun lessen. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Veldman, Nicole (2023) Cognitieve voorspellers van technische leesvaardigheid in het speciaal basisonderwijs. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

Vries, Nienke de (2023) De invloeden van verschillende typen tutoren op basisschoolleerlingen. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

W

Weggelaar, Elske (2023) Factoren die de mening van leerkrachten in het basisonderwijs beïnvloeden over de mate waarin zij augmented reality geschikt vinden voor het basisonderwijs. Bachelor thesis, Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs (AOLB).

This list was generated on Sun May 19 00:22:34 2024 CEST.