Javascript must be enabled for the correct page display

Browse by Degree programme

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Name | Item Type | No Grouping
Jump to: A | B | D | G | H | J | K | M | N | O | P | R | S | U | V | X | Z
Number of items: 40.

A

Aardema, Lisa (2023) De effecten van geautomatiseerde feedback op academische prestaties en aantal uren zelfstudie. Master thesis, Educational Sciences.

Aleman, Alline (2023) The Effects of Automated Email-Feedback on Final Exam Grades and Dropout Rates. Master thesis, Educational Sciences.

B

Baron, Hilde (2023) De driejarige brugperiode: de oplossing voor kansengelijkheid? Master thesis, Educational Sciences.

Bolks, Esmee (2023) Dankbaarheid bij aanstaande leerkrachten: een exploratieve studie. Master thesis, Educational Sciences.

Boonstra, Hannah (2023) De relatie tussen sociale vaardigheden en populariteit bij leerlingen in het voortgezet (speciaal) onderwijs. Master thesis, Educational Sciences.

Breur, Frank (2023) Kijken? Dat doet toch iedereen? Master thesis, Educational Sciences.

Brinke, Marleen ten (2023) De relatie tussen competentiebeleving en de commitment van beginnende leraren. Master thesis, Educational Sciences.

D

Daalder, Sanne (2023) De relaties tussen gepest worden, gedragskenmerken en sociale vaardigheden in het voortgezet (speciaal) onderwijs. Master thesis, Educational Sciences.

Dalmolen, Rieneke (2023) Automatische feedback in het hoger onderwijs: Deceptie of een goudmijn? Master thesis, Educational Sciences.

Davis, Malcolm, M.D. (2023) Transformational leadership: its role in the retention of second career teachers in French-speaking Belgian secondary education through professional collegial support. Master thesis, Educational Sciences.

Drent, Esther (2023) Development of critical-thinking skills to improve academic performance in bachelor s degree programs in nursing. Master thesis, Educational Sciences.

G

Groenendijk, Sonja (2023) The Role the Quality and Frequency of Collegial Support plays in Job Satisfaction and Intention to Quit of Early-Career First- and Second-Career Teachers. Master thesis, Educational Sciences.

H

Henstra, Ciska (2023) Mindset, self-efficacy en competentiebeleving: Een mogelijke verklaring voor verschillen tussen leerkrachten bij het geven van schooladviezen? Master thesis, Educational Sciences.

Hoexum, Mariëlle (2023) Het effect van stereotype dreiging op STEM-prestaties van leerlingen in het primair en secundair onderwijs. Master thesis, Educational Sciences.

Holierook, Ronel E. M. (2023) Successen met werkdrukverlaging in het primair onderwijs. Master thesis, Educational Sciences.

J

Jacobi, Anna-Jitske (2023) De invloed van sociale vaardigheden en typen gedragsproblematiek op vriendschapskwaliteit bij leerlingen uit het voortgezet (speciaal) onderwijs. Master thesis, Educational Sciences.

Jong, Caesar de (2023) Door Ervaring Meester in Academisch Optimisme? Onderzoek naar een Samenhang tussen Academisch Optimisme en Werkervaring van Leerkrachten in het Regulier Primair Onderwijs. Master thesis, Educational Sciences.

Jong, Caesar de (2023) Door Ervaring Meester in Academisch Optimisme? Onderzoek naar een Samenhang tussen Academisch Optimisme en Werkervaring van Leerkrachten in het Regulier Primair Onderwijs. Master thesis, Educational Sciences.

Jöhri, Lisanne (2023) Is het geven van geautomatiseerde formatieve feedback aan studenten een succes of misser? Een onderzoek naar de effecten van geautomatiseerde formatieve feedback op metacognitie en de academische prestaties van studenten in het hoger onderwijs. Master thesis, Educational Sciences.

K

Kamies-Nicolai, C.M. (2023) Een kwalitatief onderzoek naar de professionele identiteitsontwikkeling van startende leerkrachten. Master thesis, Educational Sciences.

Kleinheerenbrink, Sebastian (2023) Bijstellen of niet? Een multiple case study naar invloedrijke factoren en beweegredenen van reguliere basisscholen in Noordoost Nederland voor het al dan niet bijstellen van het initiële schooladvies. Master thesis, Educational Sciences.

Klumper, Demi, D.S. (2023) Stereotype threat in primary and secondary education: the influence of teachers. Master thesis, Educational Sciences.

Kuiper, Cristine (2023) Effectieve interventies als antwoord op de uitdagingen binnen het middelbaar beroepsonderwijs in Nederland. Master thesis, Educational Sciences.

M

Mooij, Nina B.L. (2023) Onderzoeken over en effecten van aanpakken ter bevordering van studentenwelzijn in het middelbaar beroepsonderwijs: een scoping review. Master thesis, Educational Sciences.

N

Naber, Agnes (2023) Sociale vaardigheden en zelfbeeld: voorspellers van agressief gedrag van leerlingen in een geïntegreerde schoolsetting voor voortgezet (speciaal) onderwijs? Master thesis, Educational Sciences.

O

Odink, Hannah (2023) Vredesonderwijs in Zaanstad. Master thesis, Educational Sciences.

P

Post, Willetta (2023) Betrokkenheid van startende leerkrachten in het basisonderwijs. Master thesis, Educational Sciences.

R

Ridder, Gemma, G (2023) Een Kijkje in de Virtuele Kleuterklas. Master thesis, Educational Sciences.

Ruuls, Lotte (2023) Het beïnvloeden van de interne motivatie ter vermindering van het gebruik van stereotyperingen bij het geven van schooladviezen. Master thesis, Educational Sciences.

S

Schreuder, Yula (2023) Tussen uitdaging en voldoening: Een perspectief van de dagelijkse praktijk vanuit startende leraren. Master thesis, Educational Sciences.

Snippe, Wendy (2023) De rol van metacognitieve vaardigheden bij zelfregulerend leren: Een systematische review. Master thesis, Educational Sciences.

Spoolder, Anouk (2023) Automatisch gegenereerde feedback: Sleutel tot leersucces en diepe leerbenadering of slechts een illusie? Master thesis, Educational Sciences.

Stokkel, Dominique (2023) Samenwerking tussen leerkrachten en onderwijsassistenten: welke factoren dragen bij aan het optimaliseren van deze samenwerking? Master thesis, Educational Sciences.

Strbac, Martin (2023) De relatie tussen het aantal vrienden in de middelbare schoolklas en de sociale vaardigheden en gedragskenmerken. Master thesis, Educational Sciences.

U

Uhm, R. van (2023) De effectiviteit van toetsreflectie op toetsresultaat door middel van zelfbeoordeling van het leerproces en beoordeling van het eigen werk van leerlingen in het voortgezet onderwijs. Master thesis, Educational Sciences.

V

Veltman, Hedwich (2023) Een exploratieve meervoudige gevalsstudie naar de profielkeuzemotieven van leerlingen in het voortgezet onderwijs. Master thesis, Educational Sciences.

Vogelzang, D.E. (2023) De attitudes van schoolleiders ten aanzien van de realisatie van inclusief onderwijs in het Nederlandse basisonderwijs. Master thesis, Educational Sciences.

X

Xie, Bowen (2023) The Importance of Collegial Support in Novice First and Second Career Teachers’ Self-Efficacy Construction and Attrition in the Teaching Profession. Master thesis, Educational Sciences.

Z

Zilverberg, Lidewij (2023) Subjectieve schooladviezen? De rol van het gender en het aantal jaar leservaring van leerkrachten in leerkrachtverwachtingen in het basisonderwijs. Master thesis, Educational Sciences.

Zuurman, Julia (2023) Executive Function Training to Improve Mathematical Performance: Task-specific or Transferable? Master thesis, Educational Sciences.

This list was generated on Thu Dec 19 10:02:39 2024 CET.