Browse by Degree programme
Up a level |
A
Ament, Sjirk (2022) Voorkomen van voortijdig schoolverlaten: Hoe begeleiders kunnen bijdragen aan het vergroten van het vertrouwen in een succesvol studiejaar. Master thesis, Psychology.
B
Boorsma, Maaike (2022) De ontwikkeling van milieuwaarden bij adolescenten door verbondenheid met de natuur. Master thesis, Psychology.
Boorsma, Maaike, (2022) De ontwikkeling van milieuwaarden bij adolescenten door verbondenheid met de natuur. Master thesis, Psychology.
D
Dellemijn, Esmee (2022) De invloed van Taal als Tool op open vragen en creativiteit. Master thesis, Psychology.
Dijk, E.M. van (2022) Verband tussen imagery kenmerken en obsessieve- compulsieve symptomen: Exploratieve studie bij studenten. Master thesis, Psychology.
E
Eshuis, Ilse (2022) Een Exploratieve Studie naar de rol van Domein-specifieke Identiteitscommitments in de Bevrediging van de Psychologische Basisbehoeften Autonomie, Verbondenheid en Competentie. Master thesis, Psychology.
G
Graaf, Mirte de (2022) Lief dagboek. Master thesis, Psychology.
Gunst, Lucinda van (2022) De Relatie tussen het Socialemediagebruik van Leerlingen op het Voortgezet Onderwijs en het Ervaren van Angst en Depressiviteit. Master thesis, Psychology.
H
Hakkers, Romy (2022) Identity Commitments: The Relationship Between Aspects of Commitments and Internalizing Disorders. Master thesis, Psychology.
Helmholt, Fien (2022) De Rol van Affordances in Kinderen hun Cognitieve Ontwikkeling: een Scoping Review. Master thesis, Psychology.
Hidding, Marit (2022) Using Perspective-Change in Virtual Reality to Increase Self-Compassion and Decrease Self-Criticism in Young People. Master thesis, Psychology.
Hulshof, Ruth (2022) De samenhang tussen taalontwikkeling en gedragsverandering bij kinderen met een taalontwikkelingsstoornis. Master thesis, Psychology.
I
In 't Veld, Maaike (2022) Camouflage door mensen met autisme: de rol van context. Master thesis, Psychology.
K
Koerhuis, Sanne (2022) Bias in Onderzoek naar de Veiligheid van Antidepressiva voor Depressie bij Jongeren. Master thesis, Psychology.
Kuipers, Titus (Jan) (2022) Identiteitsontwikkeling gedurende de stageperiode: turning points. Master thesis, Psychology.
L
Lange, Daphne Hilma de (2022) Identiteitsontwikkeling Tijdens De Stage: Kwalitatieve en Kwantitatieve Methoden Voor Het Onderzoek Naar Competentiebeleving. Master thesis, Psychology.
Lange, I. de (2022) Identiteitsontwikkeling: Belangrijke ervaringen tijdens de stage. Master thesis, Psychology.
M
Marskamp, Irmani (2022) Sociale Camouflage door Mannen en Vrouwen met een Autisme Spectrum Stoornis. Master thesis, Psychology.
Matahelumual, Moisha (2022) De Temporele Afstemming tussen Handgebaren en Spreken in een Tweede Taal. Master thesis, Psychology.
Mulder, Sophie (2022) De relatie tussen steun vanuit klasgenoten en depressiviteit bij middelbare scholieren, en de rol van geslacht en leeftijd. Master thesis, Psychology.
N
Nijhuis, Annerieke J.H. (2022) Identiteitsontwikkeling bij eerstejaars psychologiestudenten. Master thesis, Psychology.
O
Oliemans, Nathalia (2022) De rol van externe motivatie bij de identiteitsvorming van adolescenten en jongvolwassenen. Master thesis, Psychology.
Oostdam, Merel Adriana (2022) Identiteitspatronen van Commitmentsterkte in Levensdomeinen in relatie tot Welzijn. Master thesis, Psychology.
P
Pastoor, Maaike (2022) The Effect of the Feldenkrais Method on Body Awareness. Master thesis, Psychology.
S
Seubers, Hendrika Nikita (2022) EMDR Flashforward Interventie bij Kinderen met Sociale-Angst: Casestudies naar het Verzwakken van Negatieve Flashforward Beelden. Master thesis, Psychology.
Sousa, Nathalie (2022) ‘The medium is the confession’. Master thesis, Psychology.
V
Veenstra, Danique (2022) De Steun van een Docent en Ouders als Bescherming tegen de Ontwikkeling van Depressie bij Middelbare Scholieren. Master thesis, Psychology.
Visscher, Nena (2022) Een Systematische Review naar de Effectiviteit van Fluoxetine, Escitalopram en Citalopram voor Depressie in Kinderen en Adolescenten. Master thesis, Psychology.
Z
Zwiers, Aranka E. (2022) De rol van de docent bij creativiteit. Master thesis, Psychology.