Javascript must be enabled for the correct page display

Browse by Thesis type

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Name | Item Type | No Grouping
Jump to: B | D | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | R | S | V | Z
Number of items: 39.

B

Bahrami, Sahar (2022) De voorspellende waarde van het definitieve schooladvies en de Centrale eindtoets in het speciaal basisonderwijs. Master thesis, Educational Sciences.

Blaas, Annemarie (2022) Leiderschapspraktijken van schoolleiders en een onderzoekscultuur op school. Master thesis, Educational Sciences.

Boer, Janita de (2022) The Effect of Pupils’ Attributes and the Dutch Placement Guide on Teachers’ Track Recommendations for Secondary Education. Master thesis, Educational Sciences.

D

Deurwaarder, Tjanana (2022) Differences Between Ethnic Culturals in Preference for Social and Cognitive Domain Criteria in Collaborative Learning Assessment. Master thesis, Educational Sciences.

Ditzel, Imme (2022) De rol van de sociale omgeving bij het maken van een studiekeuze van vmbo-jongeren uit gezinnen met een migratieachtergrond. Master thesis, Educational Sciences.

F

Fokkens, Janneke, J.T. (2022) Een kwalitatief onderzoek naar het sociaal kapitaal van eerste-generatiestudenten (EGS) en meerdere-generatiestudenten (MGS) binnen een Associate degree. Master thesis, Educational Sciences.

G

Graham, Brandon (2022) Diversity University: Approaches to diversity from the theory and practices of Dutch universities. Master thesis, Educational Sciences.

H

Haas, Esmée de (2022) ‘Bang om iets verkeerds te zeggen’- Een verkenning van de leermoeilijkheden van leerlingen bij seksuele voorlichting en het bewustzijn van docenten hiervan. Master thesis, Educational Sciences.

Hassing, Miriam (2022) Collectieve betrokkenheid in het voortgezet onderwijs: de ervaringen en ideeën van docenten en leerlingen. Master thesis, Educational Sciences.

Haverkort, Joost (2022) Groepsbetrokkenheid vanuit het Perspectief van Studenten van Academic Learning Communities: Begrip, Ervaringen en Beïnvloedende Factoren. Master thesis, Educational Sciences.

Havinga, Marleen (2022) Gezamenlijke verantwoordelijkheid en focus op Success for All-scholen: wat is de rol van de schoolleider? Master thesis, Educational Sciences.

Hellema, Thea (2022) Samenwerking tussen leerkrachten. Een onderzoek naar het sociale netwerk van leerkrachten wat betreft de samenwerking op een basisschool. Master thesis, Educational Sciences.

Hoog, Marcella (2022) De rol van school-en stage-ervaringen, copingstrategieën en sociaal kapitaal bij de intentie tot voortijdig schoolverlaten van mbo-niveau 4 studenten Maatschappelijke Zorg. Master thesis, Educational Sciences.

J

Jong, Sanne de (2022) Een exploratief onderzoek naar bevorderende en belemmerende factoren ten aanzien van een onderzoekscultuur op AOS-scholen. Master thesis, Educational Sciences.

K

Kamminga, Joël (2022) Ik werk liever niet meer op een school waar ze zonder het LeerKRACHT-programma werken. Master thesis, Educational Sciences.

Kappelmeier, Jana (2022) Leiderschapspraktijken binnen (onderdelen van) de onderwijsverbetering ‘Success for All’ en het verschil tussen grote stadsscholen en kleine plattelandsscholen. Master thesis, Educational Sciences.

Karslioglu, Pelin (2022) The Impact of the Feedback Valence and the Receiver’s Beliefs about Feedback on the Perception of Feedback. Master thesis, Educational Sciences.

Kleine, Laura (2022) "Zo'n papiertje alleen zegt mij niet genoeg”: De attitudes van niet-academische leerkrachten en directieleden ten aanzien van academische leerkrachten en de ervaren ruimte van academische leerkrachten op basisscholen in Nederland. Master thesis, Educational Sciences.

Kors, Saskia (2022) De invloed van leerlingkenmerken SES, geslacht, etniciteit en prestatiemotivatie bij het opstellen van een schooladvies. Master thesis, Educational Sciences.

Kremer, Marleen (2022) Loopbaanoriëntatie en -begeleiding voor vmbo-leerlingen uit gezinnen met een migratieachtergrond: een reviewstudie naar de rol van ouderbetrokkenheid. Master thesis, Educational Sciences.

Krijnen, Marleen (2022) The support of beginning teachers as a contribution to their professional commitment. Master thesis, Educational Sciences.

L

Leferink, Maaike (2022) De attitude tegenover (semi) wetenschappelijke literatuur en het gebruik van (semi) wetenschappelijke literatuur van niet-academisch opgeleide leerkrachten en academisch opgeleide leerkrachten. Master thesis, Educational Sciences.

Li, Ping (2022) The relations between students’ engagement and teachers’ dialogic teaching in Chinese elementary school. Master thesis, Educational Sciences.

M

Meijer, Manon (2022) Leiderschapspraktijken: bevorderend voor de samenwerking tussen leerkrachten in het primair onderwijs? Master thesis, Educational Sciences.

Messi, Aikaterini (2022) Student perceptions on the influence of the type of assessment of collaborative learning on behavioral patterns. Master thesis, Educational Sciences.

N

Neut, Chiel, van der (2022) Vredesonderwijs in Amsterdam-Noord. Master thesis, Educational Sciences.

Nieuwenhuijsen, Laura (2022) De aansluiting van het vak Engels tussen het vmbo-tl en het mbo-niveau-4. Master thesis, Educational Sciences.

O

Ouwendijk, Amber (2022) Een studie kiezen op het vmbo, een vak apart? Master thesis, Educational Sciences.

P

Piperoudi, Smaragda (2022) The influence of expertise and feedback tolerance on perceiving and processing the feedback. Master thesis, Educational Sciences.

Pol, Nonna Berber (2022) Leiderschapspraktijken en de interpersoonlijke capaciteit binnen Professionele Leergemeenschappen. Master thesis, Educational Sciences.

R

Ramaharomanana, Lucette (2022) Een systematisch literatuuronderzoek naar de bevorderende en belemmerende factoren voor samenwerking tussen onderzoekers en leerkrachten in het funderend onderwijs. Master thesis, Educational Sciences.

Roebroek, Marle (2022) Hoe draagt de leeromgeving bij aan de interactie tussen studenten, het vormen van sociaal kapitaal en de verschillende vormen van betrokkenheid van de student? Master thesis, Educational Sciences.

S

Shen, Chunyun (2022) The relations between teachers' means of scaffolding perceived by secondary education students and the changes of their engagement in English class in China. Master thesis, Educational Sciences.

Sievers, Charlotte (2022) On Feedback Perception and the Role of the Feedback Provider. Master thesis, Educational Sciences.

Sijbom, Ruby (2022) Een onderzoek naar de commitment van startende docenten in het primair- en secundair onderwijs. Master thesis, Educational Sciences.

V

Vorage, Eva (2022) Adviesnetwerken van basisschoolleerkrachten, een onderzoek naar de adviesnetwerken van leerkrachten in het basisonderwijs. Master thesis, Educational Sciences.

Vries, Ilsa de (2022) De voorspellende waarde van het initiële en definitieve schooladvies in het speciaal basisonderwijs. Master thesis, Educational Sciences.

Z

Zee, Annika van der (2022) Ouderbetrokkenheid bij de totstandkoming van het schooladvies in Noordoost-Friesland: wat is de ouderlijke kijk hierop? Master thesis, Educational Sciences.

Zogopoulou, Miss Panagiota (2022) The effect of Nationality on two aspects of Collaborative Learning: the type of Grade and the Free-riding. Master thesis, Educational Sciences.

This list was generated on Sun May 5 01:57:08 2024 CEST.