Browse by Thesis type
Up a level |
Thesis
Akeredolu, Abigail (2023) Meer of minder kinderrechter. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Akeredolu, Abigail (2023) Meer of minder kinderrechter: Een onderzoek naar de manier waarop er werd gesproken over de professionalisering van de kinderrechter in de periode 1990 tot 2000. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Arends, Nina (2023) Het Verband Tussen Gamificatie en de Motivatie en Leerprestaties bij Leerlingen en Studenten. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Assink, Femke (2023) Doorbreken van stereotypen in het onderwijs: Een onderzoek naar de rol van stereotypering bij de studiekeuze van ISK-leerlingen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Bal, Tinou (2023) De ervaringen van ISK leerlingen op de ondersteuning van de sociale omgeving bij het maken van loopbaankeuzes. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Balkenende, Sarai (2023) Inzet van Technologie bij een Visuele en Verstandelijke Beperking Informatievoorziening en Attitude van Professionals. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Balkenende, Sarai (2023) Inzet van Technologie bij een Visuele en Verstandelijke beperking. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Berg, Rachel van den (2023) De invloed van ouderlijke Mind-Mindedness op Probleemgedrag en Temperament van het kind. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Bij, L. J.van der (2023) Student engagement and satisfaction in active learning classrooms. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Blik, Gesina (2023) De zichtbaarheid van de Kwaliteitscriteria Gezinshuizen in toetsingsrapportages van de IGJ: een documentstudie. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Bloemert, Myrna (2023) Toezicht op de kwaliteit van gezinshuizen: de rol van de Groninger gemeenten. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Boersma, Mirte (2023) De rol van mentoren en decanen bij de profiel- en vakkenkeuze vanuit het perspectief van vwo leerlingen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Bouma, Annet (2023) Steun bij de opvoeding vanuit de sociale omgeving; bemoeien of behulpzaam? Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Bouma, Welmoed (2023) Een kwalitatief onderzoek naar het pedagogisch klimaat in gezinshuizen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Bouwmeester, Akkie (2023) Ervaringen van Ouders en Leerkrachten op Scholen met Cultureel Diverse Populaties met betrekking tot het Stimuleren van Ouderbetrokkenheid: Een Systematische Literatuurreview. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Brandse, Selien (2023) Studentbetrokkenheid in Active Learning Classrooms binnen de Rijksuniversiteit Groningen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Brinke, Eva ten (2023) Participatie van Jeugdigen in Gezinshuizen: Een Kwalitatief Onderzoek naar de Ervaringen en Percepties van Gezinshuisouders. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Brinkman, Jil (2023) In welke mate heeft ervaren Opvoedingsbelasting van ouders invloed op het Behandelresultaat van Cognitieve Gedragstherapie bij Kinderen met Angstproblematiek? Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Bürmann, Philine (2023) Transgender Tales: Een duik in de gedachten van basisschoolleerlingen over transgender personen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Crediet, Renate (2023) De bijdrage van een actieve werkvorm in de les aan de mate van motivatie van mbo-studenten. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Crediet, Renate (2023) De bijdrage van een actieve werkvorm in de les aan de mate van motivatie van mbo-studenten. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Dalen, Shae van (2023) De Invloed van de Kennis over TOS op de Attitude van de Pedagogisch Medewerker. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Douma, Lisa (2023) Teamleiders in gespreid leiderschap (vo): De mate van betrokkenheid bij besluitvorming. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Drooge, Lava van (2023) Technisch lezen in de brugklas: Fonemisch bewustzijn en continu benoemen als duurzame cognitieve voorspellers. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Dubbelboer, A. T. (2023) De Rol van Significant Others bij de Profielkeuze van Leerlingen: Opvattingen van Mentoren van Havo en Vwo. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Eijkelkamp, Dian C.M. (2023) De Rol van Psychopathologie van de Moeder op de Behandelingseffectiviteit van Cognitieve Gedragstherapie voor Basisschoolleerlingen met een Angststoornis. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Eleveld, Britt (2023) Kinderrechteneducatie in het voortgezet onderwijs. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Faasen, Maaike H.F. (2023) Stagnatie in de woordenschatontwikkeling - Ontwikkelingsprobleem en/of meetfout? Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Gerritsma, Famke (2023) De ervaringen met aanvullende behandeling van jongeren, ouders en hulpverleners binnen de verschillende vormen van residentiële jeugdhulp: een kwalitatief onderzoek. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Glazenburg, Esmee (2023) Opvattingen van havo-leerlingen over de profielen in het voortgezet onderwijs. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Gout, Ilse (2023) Kinderrechteneducatie in het primair basisonderwijs: economische uitbuiting. Hoe verschillende kenmerken van leerkrachten verschillen in bestede aandacht economische rechten. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Groot, Minou de (2023) Kinderrechteneducatie in het basisonderwijs in Noord-Nederland: de invloed van leerkrachtkenmerken op het aanbieden van onderwijs gericht op de ontplooiing van het kind. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Groot, S. de (2023) De attitude van docenten ten opzichte van het taalonderwijs in het mbo. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Haaker, Meike (2023) De weg naar professionalisering. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Hobma, Silke (2023) Een onderzoek naar de opvattingen van derdeklas vwo-leerlingen over de verschillende profielen binnen het vwo. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Hoeksema, Leonie (2023) Stabiliteit van Ouderlijke Mind-mindedness over de tijd heen en de modererende invloed van Psychopathologie. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Hoekstra, Marije (2023) Voorlichting over Anticonceptie in het Voortgezet Onderwijs van 1960 tot 2000. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Hofstede, Nina (2023) De wederkerige relatie tussen verschillen in motivatie tussen leerlingen en de effectiviteit van tutoring in het basisonderwijs: een literatuurstudie. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Hofstra, Fenna (2023) De mechanismen die ten grondslag liggen aan de invloed van seksueel misbruik op meisjes in de adolescentiefase die suïcidaal gedrag vertonen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Hogendoorn, Anna (2023) Jongeren en kinderen betrekken in de afhandeling van incidenten in de jeugdhulp met verblijf: Een literatuurstudie. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Huisman, Nina (2023) Ervaringen van jeugdigen, ouders en professionals met een nieuwe vorm van gezinsgericht en kleinschalig wonen, ten aanzien van het leefklimaat. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Huitema, Mette (2023) De rol van ondersteuning door de school bij de keuze voor een vervolgopleiding of beroep bij VMBO-leerlingen met een migratieachtergrond. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Idema, Froukje (2023) De Samenhang Tussen Ervaren Vooroordelen en Suïcidaliteit Onder Bi+-Personen in Nederland: Een Kwantitatieve Studie. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Ioakeimidis, Zoë Elèni (2023) "In hoeverre heeft de sociale steun die online games aanbieden effect op de schoolprestaties van jongeren tussen de 16 en 18 jaar?”. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Jansen, Inge (2023) Ervaringen van de nieuwe residentiële hulpverleningsvormen in de context van jongeren. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Jansen, Merel (2023) Consent in het primair onderwijs: een kwalitatief onderzoek naar Veiligwijs en Kriebels in je buik. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Jong, Manon de (2023) Werkervaring en de Attitude van Pedagogisch Medewerkers Tegenover Kinderen met een Taalontwikkelingsstoornis op een Buitenschoolse Opvang. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Jonge, Luca de (2023) Het effect van het lezen met een leeshond op positieve en negatieve emoties bij leerlingen in het speciaal onderwijs (cluster 4) en het speciaal basisonderwijs. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Jonge, Wieteke de (2023) Kwalitatieve Studie naar de Rol van Teamleiders bij Werkdruk van Leerkrachten Voortgezet Onderwijs. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Jonge, Wieteke de (2023) Kwalitatieve Studie naar de Rol van Teamleiders bij Werkdruk van Leerkrachten Voortgezet Onderwijs. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Jonker, Sophie (2023) Suïcidaliteit en zelfbeschadiging onder bi+ jongeren. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Jovanovic, Nina (2023) Het effect van gamificatie van redactiesommen in het speciaal (basis)onderwijs op de motivatie en resultaten van de leerlingen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Kits van Heijningen, Sophie (2023) De opleidingsrichting centraal bij de attitude ten aanzien van taal: Een onderzoek naar in hoeverre er een verschil is in de attitude van mbo-studenten ten aanzien van taal tussen de verschillende opleidingsrichtingen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Klieverik, Megan D. (2023) Geslachtsverschillen in de factoren die bijdragen aan herstel van suïcidaliteit onder jongeren en jongvolwassenen: een scoping review. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Kloppenburg, Hannah (2023) Count on collaboration: Een kwalitatief onderzoek naar verbetering van de samenwerking tussen leerkrachten, intern en extern begeleiders in rekenondersteuning aan leerlingen in het reguliere basisonderwijs. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Kootstra, G.I. (2023) Biseksualiteit en Angst, Depressie en Drugs: Een Kwantitatief Onderzoek naar de Relatie tussen Drugsgebruik en Angst- en Depressiesymptomen bij Biseksuele, Jongvolwassen Vrouwen in Nederland. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Kornelis, Jesper (2023) De opvattingen van mentoren over de rol van significant others bij de profielkeuze op het VMBO. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Krale, M.J. (2023) Ervaren stabiliteit en toekomstperspectief door jeugdigen, ouders en mentoren met betrekking tot de plaatsing van jeugdigen in traditionele behandelgroepen en kleinschalige woonvoorzieningen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Kroon, Hilline (2023) Het Voorspellen van Stagnatie in Rekenontwikkeling bij Leerlingen tussen Groep 3 en Groep 5 op basis van Leerlingkenmerken. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Kruijk, Lisa de (2023) De Kracht van Professionele Ontwikkeling: Teamleiderschap in het Voortgezet Onderwijs. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Lanting, Alicia (2023) Hoe ervaren leerlingen in het vmbo uit gezinnen met een migratieachtergrond de invloed van hun ouders bij hun loopbaankeuzes? Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Linde, Melle van der (2023) Suus de hond als rechterhand tijdens leesinterventies: Een onderzoek naar de verschillen tussen jongens en meisjes met betrekking tot hun taakgerichtheid en het contact met de hond tijdens de leesinterventie Hond in School. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Lootsma, F. (2023) De kwaliteit van leven van jeugdigen 2,5 jaar na plaatsing in alternatieve vormen van de residentiële jeugdhulp. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Luinge, Anne (2023) Bi Kind: Stigmatisering Doet Meer dan je Denkt - Een Onderzoek Binnen de Bi+ Groep naar de Samenhang van Negatieve Ervaringen op het gebied van Seksuele Oriëntatie door Extern Stigma met Zelfmoordgedachten. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Malenstein, Loïs van (2023) Comorbide Externaliserende Gedragsproblematiek in het kader van Cognitieve Gedragstherapie bij Kinderen met Angstklachten. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Meer, M. van der (2023) Ervaringen van jeugdigen met het contact met hun biologische ouders in pleegzorg en gezinshuiszorg. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Meijerink, Romee (2023) De invloed van vroege ouderlijke mind-mindedness op de sociale competentie van het kind. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Meijster, Ilse (2023) Toename van technologie in de zorg: Het verschil in attitude van zorgprofessionals en naasten van mensen met een visuele en verstandelijke beperking. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Merkus, Megan (2023) Het belang van leerkrachtvaardigheden bij het Realiseren van de Rechten van Vluchtelingenkinderen: Een Vergelijking tussen Leerkrachten die Lesgeven aan Vluchtelingenkinderen en Leerkrachten die geen Lesgeven aan Vluchtelingenkinderen bij het Identificeren van Symptomen van Depressie. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Metting, Anouk (2023) Bi+: generatieverschillen in de ontdekking van seksualiteit en het ervaren van stigma. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Nijmeijer, Ayla (2023) Transformatie van de gezinsvoogd. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Norel, J.G. van (2023) Het voorspellen van stagnaties in vaardigheidsgroei: begrijpend lezen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Obelink, Yorick (2023) De weg naar professionalisering. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Onnink, Lise Lotte (2023) COMPETENTIEKENMERKEN VAN TEAMLEIDERS IN HET VO: Een kwalitatieve studie naar de bijdrage aan leerlingprestaties. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Oomkens, Noa (2023) Factoren die bijdragen aan herstel van zelfbeschadiging onder jongeren en jongvolwassenen: een scoping review. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Pelgröm, Joa (2023) Professionalisering: ook de gezinsvoogd moest er aan geloven. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Pelgröm, Thirza (2023) Externaliserend en Internaliserend Probleemgedrag: De Rol van Ouderlijke Mind-mindedness. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Plantinga, Hillyanne (2023) Genderstereotypering in het basisonderwijs. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Plate, Alice (2023) Effect van vaderbetrokkenheid op de opvoedstijl van moeders. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Poot, Sifra (2023) Kinderrechteneducatie en antisemitisme: Hoe dragen docenten bij aan het lesgeven over antisemitisme? Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Postma, Sandra, S (2023) De invloed van ouderlijke Mind-Mindedness op de sociale competenties van het kind. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Reimes, Aniek (2023) Het effect van mate van beperking op de attitude van naasten en zorgprofessionals over technologie. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Rijpkema, Annemarie (2023) Kwalitatief onderzoek naar de ervaringen van kwaliteit van leven van jeugdigen in residentiële jeugdhulp. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Rijpkema, Auke (2023) Seksueel Misbruik in Out-of-Home Care: een Systematisch Literatuuronderzoek naar de Verschillen en Overeenkomsten tussen Verschillende Landen in Prevalentie, Aard en Impact van Seksueel Misbruik en Best Practices ter Preventie. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Ruardij, Eva (2023) Culturele Competentie onder Jeugdzorgprofessionals: Een Kwalitatief Onderzoek naar de Ervaringen van de Jeugdzorgprofessionals van Cornerstones Jeugdzorg. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Sanders, Andrea Francisca (2023) Factoren die bijdragen aan het herstel van suïcidaliteit onder LGBT-jeugdigen: Een scoping review. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Schutte, Anne (2023) Samenwerkend leren met vrienden. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Seerden, Charlotte (2023) Het protocol ERWD meegerekend: De rol van het protocol ERWD in de begeleiding van basisschoolleerlingen op zorgniveau 3 en 4. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Sluys, Nadine, van der (2023) Een stap naar professionalisering. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Smits, Fenna (2023) Opvoeden is een uitdaging, zeker als je er alleen voor staat. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Somai, Celina (2023) Liever informele warmte of formele structuur? Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Spronsen, Anna van (2023) De groepsleider aan het groepswerk. Een historisch onderzoek naar het gesprek over professionalisering met betrekking tot het beroep groepsleiding in vaktijdschriften van de periode 1965-1975. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Steenbeek, Sylvia (2023) Het modererende effect van het reguliere basisonderwijs en het speciaal basisonderwijs op de relatie tussen intrinsieke motivatie en de algemene motorische vaardigheden van leerlingen uit groep 8. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Streekstra, Jellie-Nynke (2023) De professionalisering van gezinsvoogden in de justitiële kinderbescherming tussen 1950 en 1965: Een historisch bronnenonderzoek. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Struik, Annemarieke, A.M.W. (2023) De levensloop, kenmerken, relaties en psychologie van jongeren die overleden na een out-of-the-blue suïcide. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Tempel, Silke van der (2023) De houding van basisschoolleerlingen ten opzichte van transgenderpersonen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Tissingh, L.M. (2023) De Luister- en Leesvaardigheden van Noord-Nederlandse bovenbouwleerlingen met dyslexie en zonder dyslexie. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Tolsma, Corrien (2023) behoeftes van vmbo-docenten: omtrent het zich competent voelen in het geven van seksuele vorming. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Top, Anne (2023) Een correlationeel onderzoek naar het verband tussen woordenschat en het situatiemodel. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Veen, Petra, van der (2023) Toezichtvormen in Gezinshuizen: Een Kwalitatief Onderzoek naar de Ervaringen van Gezinshuisouders. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Veen, Sanne van der (2023) Is er sprake van een positieve samenhang tussen verbondenheid met medeleerlingen en leerkrachten op de prestaties bij eindvakbal van basisschoolleerlingen en in hoeverre wordt deze relatie verklaard door de intrinsieke motivatie. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Veenhoff, H. S. (2023) Een decennium van debat. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Veer, Thamar (2023) De Ontwikkeling en Uitvoering van een Leesinterventie over Genderdiversiteit. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Velde, Sofie van der (2023) Onderzoek naar de invloed van ervaring van leerkrachten op het gebied van melden van kindermishandeling. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Veldkamp, Britt (2023) De ervaringen van jeugdigen, ouders en medewerkers met het leefklimaat binnen de behandelgroep. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Veldman, Milla (2023) De attitude van vakdocenten en algemeen vormende docenten ten aanzien van het taalonderwijs in het mbo: een cross-sectioneel survey onderzoek. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Visser, Selma (2023) Kwalitatief Onderzoek naar de Ervaringen van Jeugdigen, Professionals en Ouders ten Aanzien van het Leefklimaat in een Kleinschalige Voorziening en een Trainingshuis. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Visser, Tessa (2023) Beschermende Factoren ter Voorkoming van Seksueel Grensoverschrijdend Gedrag in Gezinshuizen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Vlag, Sandy van der (2023) Is het Tom, Anna of allebei? Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Vlas, Bente (2023) Binegativiteit: de Mentale Strijd tegen Grenzen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Vries, Beau Joëlle de (2023) Voorspelbaarheid in de kindertijd van ouders en de kwaliteit van opvoedgedrag. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Vries, Merel de (2023) Vormgeving van ondersteuning ten aanzien van rekenproblematiek op zorgniveau één en twee door leerkrachten in de middenbouw. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Vries, N.J. de (2023) De Invloed van Hardheid en Onvoorspelbaarheid in de Ontwikkelingsgeschiedenis van Ouders op de Kwaliteit van Opvoeding. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Wagen, Ilse van der (2023) Gevolgen van seksueel grensoverschrijdend gedrag in de gezinsgerichte zorg. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Wagenaar, L.A. (2023) Een Evaluatie van Interventies ter Ondersteuning van de Seksuele Ontwikkeling van Jongeren op een zorgboerderij. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Waveren, Judith, van (2023) Aandacht voor anticonceptie in Internationale Schakelklassen. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Wesseling, Jacobine (2023) Inzet van ondersteunende technologie bij personen met een visuele en verstandelijke beperking: De relatie tussen organisatorische factoren en attitude van zorgprofessionals. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Westerbroek, Martin (2023) Vrijheid in de vormgeving van de rol van teamleiders VO? Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Wijnen, J.F.A. (2023) In hoeverre zit er verschil in effectiviteit van cognitieve gedragstherapie tussen kinderen met verschillende soorten angststoornissen? Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Wijnsma, Elvira (2023) De rol van de gedragswetenschapper: een kwalitatief onderzoek naar de ervaringen van gezinshuisouders. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Wildeboer, C.D. (2023) Ondersteuning ten aanzien van reken-wiskunde problematiek op zorgniveau één en twee door leerkrachten in de bovenbouw. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Witter, Maud (2023) De attitude van mannelijke en vrouwelijke mbo-studenten ten aanzien van het taalonderwijs. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Wolde, T.T. ten (2023) Het effect van peer tutoring op de sociaal-emotionele vaardigheden van leerlingen in het basisonderwijs: een systematische literatuurreview. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Yntema, Fleur (2023) Een casestudy naar de behoeften van ouders, leerkrachten en leerlingen bij het verbeteren van mediawijsheid in het basisonderwijs. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Zandschulp, Hilline van de (2023) In hoeverre hangen achtergrondkenmerken van leerlingen samen met stagnaties in vaardigheidsgroei van leessnelheid? Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
Zee, Lotte Lucia van der (2023) Mag Ik Dan Bij Jou? Onderzoek naar Gemeenschapsgevoel en Negatieve Ervaringen binnen de LHBTQ+ Gemeenschap in Nederland. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.
van der Horst, Annemijn, T.A. (2023) Verwachtingspatronen van jongeren uit gezinnen met een migratieachtergrond over discriminatie en hoe dit een rol speelt in hun toekomstige loopbaankeuzes. Bachelor thesis, Pedagogical and Educational Sciences.